Tarieven zelfstandige dramatherapie

Een kennismaking bij Praktijk Speelkracht is altijd vrijblijvend en gratis.

• Individuele dramatherapie sessie: 100,-

Dramatherapie wordt door een aantal zorgverzekeraars vanuit een aanvullend pakket (gedeeltelijk) vergoed. Dramatherapie valt dan onder vaktherapie en daarmee onder de alternatieve geneeswijzen. Ik ben aangesloten bij de FVB. Wil je weten of jij een (gedeeltelijke) vergoeding kunt krijgen vanuit je zorgverzekering? Kijk dan op zorgwijzer.nl en zoek jouw verzekering + pakket op. Staat er onder de voorwaardes: ‘Alleen via FVB’ of wordt er geen voorwaarde genoemd? Je kunt dan een (gedeeltelijke) vergoeding krijgen vanuit jouw aanvullend pakket.

Na afloop van iedere afspraak kun je met de pin betalen. Als je wilt, krijg je een factuur. Deze kun je zelf indienen bij je zorgverzekeraar. Als er een (gedeeltelijke) vergoeding beschikbaar is, betaalt de zorgverzekeraar dit aan jou uit.

NB. Afspraken die binnen 24 uur voor aanvang worden afgemeld, worden voor 50% in rekening gebracht.

Tarieven combinatie trajecten psychotherapie en dramatherapie

Combinatie behandeltraject 1NP: De kosten worden volledig vergoed door je zorgverzekeraar vanuit je basispakket (m.u.v. het eigen risico).
Combinatie behandeltraject Empower Psychotherapie: de kosten worden, afhankelijk van jouw zorgverzekering, gedeeltelijk of volledig vergoed (m.u.v. het eigen risico). Informeer hiernaar bij jouw zorgverzekeraar of bij Empower Psychotherapie.
Combinatie behandeltraject MEJA Psychologie: de kosten worden, afhankelijk van jouw zorgverzekering, gedeeltelijk of volledig vergoed (m.u.v. het eigen risico). Informeer hiernaar bij jouw zorgverzekeraar of bij MEJA Psychologie.